loading...
زیباترین اشعار شاعران معاصر
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
غروب 0 75 admin
mohammad بازدید : 86 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود نرم افزار جی پی اس به همراه نقشه کامل ایران با فرمت جاوا trekbuddy v1.0.0
در بین گوشی های جاوایی که از فناوری gps پشتیبانی میکنند نرم افزار هایی که امکان استفاده کامل از این فناوری پیشرفته را فراهم کنند چندان زیاد نیستند.اما نرم افزار trekbuddy یک انتخاب مناسب برای کسانیست که استفاده اصولی از gps موبایلشان برای آنها یک رویاست.این نرم افزار قابل اجرا روی انواع گوشی های موبایل با پلتفرم جاوا میباشد.
mohammad بازدید : 47 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
کتاب تعبیر خواب برای موبایل با فرمت جاوا

نام کتاب: تعبیر خواب

برگرفته از دانسته های : دانیال نبی و ابن سیرین

تعداد صفحات: ۲۲۱۷

فرمت کتاب: Java

زبان کتاب: فارسی

توضیحات:

این بار با یک کتاب موبایل بسیار جالب و کاربردی در خدمت شما هستیم. کتابی که برای شما آماده شده یک تعبیر خواب کامل است که در حدود ۲۰۰۰ صفحه جمع آوری شده و به ترتیب حروف الفبا می توان خوابها و تعبیر انها را به آسانی پیدا کرد، به همراه جستجو در کتاب و انتقال به صفحه مورد نظر و امکانات دیگر برای سهولت در پیدا کردن عنوان خواب مورد نظر، پیشنهاد می کنیم حتماً این نرم افزار جذاب را دانلود کنید!
mohammad بازدید : 24 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود نرم افزار احادیث پیامبر اکرم (ص) برای سیمبیان S60v5
این برنامه شامل احادیث حضرت محمد به همراه داستان و قابلیت جستجو در احادیث و ارسال آنهاست در ضمن احادیث دسته بندی شده و از کتاب های مختلف همچون صالحین،آل بخارا و…. گرفته شده است.

دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایل: 2.8 مگابایت
پسوردپسورد فایل :   www.patoghu.com  
منبع منبع
mohammad بازدید : 79 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

نرم افزار اتصال گوشی موبایل به تلویزیون - Nokia Beta Labs Big Screen v0.99 S.3

از جمله امکانات برنامه ( Nokia Beta Labs Big Screen v0.99 S^3 SymbianOS9.5 Signed ):
- نمایش عکس ها و ویدئو ها با بالاترین کیفیت از صفحه تلویزیون
- گوش دادن به موسیقی گوشی از طریق سیستم صوتی خانه
- نمایش متن آهنگ ها و زیرنویس ویدئوها از طریق تلویزیون
- لذت بردن از پخش اسلاید شو عکس ها به همراه موسیقی انتخابی شما
و .....
هم اکنون می توانید این برنامه را از سایت پاتوق یو دانلود نمایید.

mohammad بازدید : 46 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود تم های جدید s60v5 نوکیا - N97 ، N97 mini ، ۵۸۰۰ ، X6 ، N8 ، ۵۲۳۰ ، ۵۵۳۰ ، ۵۲۳۵
مجموعه ای از ۱۰ تم بسیار زیبا را برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ تهیه نموده ایم . تم های این مجموعه قابل نصب بر روی گوشی های : N97 ، N97 mini ، ۵۸۰۰ ، X6 ، N8 ، ۵۲۳۰ ، ۵۵۳۰  ، ۵۲۳۵ و ... می باشد . این تم ها بسیار شیک و با کیفیت می باشند که بدون شک نظر شما را به خود جلب خواهند کرد.
mohammad بازدید : 35 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
حل مسائل و معادلات ریاضی با نرم افزار Mosek Optimization Tools 6.0.0.106
Mosek Optimization Tools 6.0.0.106 برای حل معادلات و مسائل ریاضی طراحی شده است. این نرم افزار امکانات بسیار کاملی را در اختیار شما قرار می دهد تا مسائل ریاضی خود را بنویسید و آنها را حل کنید. می توانید در انجام این کار از نرم افزار نیز کمک بگیرید. در انجام معادلات ریاضی و حجم و نوع آنها محدودیتی وجود ندارد و می توانید از علائم مختلف ریاضی استفاده نمایید. براحتی می توانید پیچیده ترین مسائل ریاضی را با استفاده از این نرم افزار حل کنید و به جواب برسید.
برخی ویژگی های این نرم افزار  :
- امکان رسم نمودار و مخروط های درجه دوم
- امکان حل پیچیده ترین مسائل ریاضی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- کاربرد آسان
- و ... .
mohammad بازدید : 38 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود بازی زیبا و کم حجم آرکید Clover: A Curious Tale

هم اکنون نسخه ی کامل همراه با کرک بازی فوق العاده زیبای  Clover: A Curious Tale برای دانلود از وبسایت پاتوق یو آماده دریافت است . این بازی در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط کمپانی Binary Tweed  منتشر شد . سازنده ی این بازی موفق استودیو ی بازی سازی Binary Tweed and Blitz Game Studios بود .بازی در ژانر آرکید میباشد که دارای طرفداران بی شماری در سرتاسر دنیای گیم هست .در این نسخه از بازی Clover: A Curious Tale ، در مقایسه با سایر کنسول ها ، گرافیک بازی ،جلوه های ویژه و رابط کاربری به شدت بهوبد یافته است و شاهد تغییراتی در آن هستیم . تمامی دیالوگ ها در این بازی جدید هستند.قهرمان اصلی این بازی یک پسر سام است که مورد حمله و اذیت دزدان دریایی شده است ….

mohammad بازدید : 34 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
تست قطعات سخت افزاری موبایل توسط Nokia Labs Diagnostics
توسط نرم افزار Nokia Labs Diagnostics شما قادر خواهید بود تمام قسمت های سخت افزاری گوشی رو تست نمایید . قسمتهایی همچون : ویبره گوشی ، حافظه داخلی ، شارژر باطری ، حافظه جانبی ، دوربین ، صفحه کلید ، صفحه نمایش ، کابل USB ، وبگردی ، پوشش شبکه ، GPS ، بازر ، میکروفون ، بلندگو.
mohammad بازدید : 47 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی موتور سواری Super Motocross
این بار بازی زیبا و کم حجم Super Motocross Deluxe را برای شما آماده کرده ایم که در این بازی می بایست با پرش و استفاده از نیترو ، مراحل بازی را طی کنید و امتیاز کسب نمایید . مراحل بازی دارای موانع مختلفی همچون صخره ها ، تپه ها و … می باشند که لحظات خوشی را برای شما به ارمغان خواهند آورد . این بازی محصول استودیوی Media Contact می باشد که در ادامه می توانید این بازی زیبا را برای PC دانلود کنید و امیدواریم از آن لذت ببرید .
mohammad بازدید : 16 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
نرم افزار مسنجر قدرتمند برای موبایل meeboim 2.2
در این پست قصد معرفی یک مسنجر چند منظوره برای سیستم عامل آندروید را داریم. این مسنجر meeboim 2.2 نام دارد که یکی از بهترین پیام رسان های موبایل می باشد.meeboim 2.2 یک پیام رسان فوق العاده گوگل تالک – یاهو – ام اس ان و.. می باشد.این نرم افزار فوق العاده دارای حجم بسیار کمی می باش
mohammad بازدید : 24 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

کتاب الکترونیکی حافظ با فرمت جاوا برای موبایل

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "حافظ" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.

 

mohammad بازدید : 21 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
نرم افزار دایرة المعارف فارسی برای موبایل – Farsi Encyclopedia

نرم افزار دایرة المعارف فارسی کپی کامل دانشنامه ویکیپدیا را در گوشی خود به همراه داشته باشید !

در دایرة المعارف فارسی بدون احتیاج به اینترنت و در سریعترین و ساده ترن راه به جستجو و مشاهده مقالات مورد نیاز خود در ویکیپدیا بپردازید. مهم نیست شما در هواپیما هستید یا بالای کوه، در تونل هستید و یا در کشوری دیگر و حتی مهم نیست که شما به اینترنت دسترسی دارید یا خیر فقط کافیست پس از نصب دانشنامه فارسی و انتقال دیتابیس موجود در فایل فشرده در مکان مشخص در روی گوشی آن را برای همیشه در گوشی خود داشته باشید.

امکانات نرم افزار دانشنامه فارسی: 

  • عدم احتیاج به اینترنت
  • متن کامل ویکیپدیا فارسی
  • جستجوی سریع عنوان مقاله
  • لینک های پویا مابین مقالات

 شماره نسخه: ۱٫۴

پلتفرم: MacOSX

ویرایش پلتفرم: iOS 3 or later

سایز صفحه: ۳۲۰×۴۸۰

امتیاز: ۴/۵

فایل نصب بر روی:

Apple: iPhone and iPod touch

mohammad بازدید : 21 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود بازی فکری مکعب روبیک برای کامپیوتر

مکعب روبیک نوعی بازی پازل فکری است که می تواند ساعت ها ذهن شما را درگیر خود نماید و از محبوبیت خاصی در میان تمامی سنین برخوردار می باشد. Rubik Cube مکعب روبیک مجازی را به صورت سه بعدی برای شما شبیه سازی نموده تا حتی در محیط مجازی کامپیوتر نیز بتوانید اوقات فراغت خود را با این بازی فکری به خوبی پر کنید. شما به راحتی و با کمک صفحه کلید و ماوس می توانید سطح های مختلف مکعب را تغییر داده و جابه جا نمایید تا در نهایت قادر به مرتب نمودن تمام وجوه آن باشید.

ویژگی های بازی Rubik Cube:
- یک پازل فکری سرگرم کننده با مکعب روبیک
- حرکت و جا به جایی آسان تمام وجوه مکعب به وسیله صفحه کلید و ماوس
- امکان ساخت مکعب دلخواه
- و ...
mohammad بازدید : 20 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ارسال پیامک در زمان های تعیین شده با KillerMobile Future TxT 2.00

توسط نرم افزار KillerMobile Future TxT قادر خواهید بود تا در زمان های مشخص و تعیین شده، به صورت خودکار اس ام اس ارسال کنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و همچنین قابلیت رمزگزاری را نیز دارد. این نرم افزار برای گوشی های سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ طراحی شده است.

mohammad بازدید : 13 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود بازی ایرانی افسانه ی عمو پورنگ

Pourang Legend یا افسانه عمو پورنگ یک بازی بسیار مهیج کامپیوتری با محیط کاملآ فارسی می باشد. حتمآ اکثر شما عموپورنگ را می شناسید و برنامه های او را در تلویزیون دیده اید. در این بازی عموپورنگ همراه با امیر محمد برای تعطیلات به جزیره ای سفر می کنند که در این میان به صورت ناگهان امیر محمد دزدیده می شود و عموپورنگ وظیفه ی پیدا کردن او را در این جزیره بر عهده دارد. در واقع در این بازی شما در نقش عمو پورنگ ظاهر می شوید و باید با کمک نقشه ای که در اختیار دارید و نیز نابود سازی موجوداتی که مانع رسیدن شما به امیر محمد می شوند اقدام به پیدا کردن امیر محمد کنید. از ویژگی های این بازی میتوان به داشتن گرافیک بسیار بالا و نیز کیفیت صدا منحصر به فرد با افکت های بسیار جالب اشاره نمود.

mohammad بازدید : 18 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
ضبط نامحدود مکالمات تلفنی با Symbsoft SymbRecorder Pro 5.00
Symbsoft SymbRecorder Pro نرم افزاری مفید و کاربردی برای گوشی های سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ می باشد که توسط آن قادرید مکالمات تلفنی خود را با بهترین کیفیت و بدون هیچ گونه محدودیتی ذخیره نمایید. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار ببرید.
mohammad بازدید : 18 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

کتاب الکترونیکی راهنماى پزشکى خانواده برای موبایل نسخه ۳

کتابی که امروز برای شما آماده کرده ایم کتاب راهنمایی پزشکی خانواده نام دارد. در این کتاب راه درمان یا کاهش درد بیش از ۲۰۰ بیماری ذکر شده است. این کتاب با فرمت جاوا هم اکنون از سایت پاتوق یو آماده دریافت میباشد.

mohammad بازدید : 37 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود بهترین دیکشنری موبایل - دیکشنری سارا

احتمال زیاد برای شما هم اتفاق افتاده که دنبال معنی کلمه ای بگردید ولی دیکشنری به همراه نداشته باشید . این بار قصد داریم بهترین و کامل ترین دیکشنری موبایل را به شما معرفی کنیم .

دیکشنری سارا با داشتن کامل ترین گنجینه لغات و سرعت بسیار بالا در ترجمه به یکی از بهترین مترجم های گوشی تبدیل شده است . در نسخه فعلی حتی گوشی های لمسی را پشتیبانی می کند . این نرم افزار بر روی اکثر گوشی های دنیا که سیستم عامل جاوا ، سیمبیان و آندروید را دارند قابل نصب است . تنها گوشی هایی که نمی توانند فایل های بیشتر از 1 مگابایت نصب کنند با دیکشنری مشکل دارند .زیرا این دیکشنری حجم بالایی دارد .

 

از امکانات جذاب دیکشنری سارا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 - سرعت بسیار بالا در جستجو

 - قابلیت ترجمه فارسی به انگلیسی ، انگلیسی به فارسی و انگلیسی به انگلیسی

 - پشتیبانی از گوشی های لمسی یا تاچ

 - دارای افکت های زیبا

 - محیط بسیار کاربر پسند و فارسی

 - کامل بودن دیکشنری

روش نصب : ما برای راحتی کار شما سه دیکشنری را بصورت جداگانه قرار دادیم تا هر کدام که نیاز دارید نصب کنید

بعد از دانلود شما دو فایل با پسوند های Jad , Jar در اختیار دارید از حالت زیپ خارج سازید .

در بعضی از گوشی ها نیاز است هر دو فایل در کنار هم باشند پس هر دو را به گوشی خود منتقل کنید سپس از طریق گوشی نصب کنید

در صورتیکه PCSuit نصب کرده اید که از طریق کامپیوتر نیز می توانید نصب کنید

mohammad بازدید : 37 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
نرم افزار قفل اثرانگشت نوکیا ورژن 5 | 5800 | n97 | x6 | 5530 - ThinkChange FingerPrint v2.80
نرم افزار فوق العاده کاربردی و سرگرم کننده ThinkChange FingerPrint v2.80به شما این امکان را می دهد که گوشی خود را به یک سیستم امنیتی بسیار قوی البته تقلبی مجهز کنید اساس کار این نرم افزار که مخصوص گوشی های سری ۶۰ ورژن ۵  بوده به این صورت است که بعد از تماس انگشت شما با صفحه گوشی انگشت شما در ظاهر اسکن میشود و توسط نرم افزار مورد بررسی قرار میگیرد که با نمایش یک تصویر اثر انگشت و پخش یک صدای فریبنده کار را واقعی تر به نظر می رساند و بعد از شناسایی اثر انگشت شما قفل گوشی باز میشود.
قسمت جالب کار اینجاست که شما میتوانید نرم افزار را تنظیم کنید که مثلا بعد از ۳ بار لمس گوشی صفحه گوشی را باز کند و شما دو بار اول را به دوستانتان بگویید که امتحان کنند و بار سوم که گوشی باز میشود را خودتان امتحان کنید!!! هم اکنون این نرم افزار از سایت پاتوق یو رایگان قابل دریافت می باشد.
mohammad بازدید : 17 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

حذف کامل باقیمانده نرم افزار های جاسوسی و آنتی ویروس با AppRemover 2.2.21.1

AppRemover نرم افزاری برای پاک کردن نرم افزارهای ضد جاسوسی و ضد ویروس از سیستم شما می باشد معمولا حذف عادی این نرم افزار ها از سیستم عامل تعدادی فایل و کلید رجیستری را باقی می گذارد و تفاوت AppRemover در حذف این اضافات می باشد با نصب این نرم افزار تنها یک فایل exe تولید می شود که بعد از اجرا خود را از بین می برد با اجرای نرم افزار لیستی از آنتی ویروس ها و نرم افزارهای ضد جاسوسی برای کاربر نمایش داده می شود کاربر با انتخاب موارد مورد نظر آنها را به صورت کامل از سیستم حذف خواهد کرد. این نرم افزار بهترین گزینه برای کاربرانیاست که قصد دارند آنتی ویروس خود را تغییر دهند.

mohammad بازدید : 205 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (1)

ویرایش فایل های CSV با نرم افزار CSVed 2.2.1

CSVed نرم افزاری ساده در عین حال قوی جهت ویرایش فایل های CSV می باشد در باز کردن فایل های بزرگ قسمت مورد نظر شما بارگذاری خواهد شد و در نتیجه باعث ویرایش با سرعت بالا می شود به عبارتی توسط CSVed می توانید فایل های Csv را به هر صورتی که می خواهید در آورید.

mohammad بازدید : 18 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بازیابی و حذف پسورد اکانت های ویندوز با Advanced Password Recovery v1.3

Advanced Password Recovery v1.3 نام نرم افزاری قدرتمند برای حذف یا پشتیبان گیری از پسورد اکانت های استفاده کننده از ویندوز شما میباشد . یکی دیگر از قابلیت های جدید این برنامه اضافه شدن قسمت تغییر پسوردها هنگام بالا آمدن ویندزو ( Logon Screen ) میباشد . این نرم افزار بر روی تمامی نسخه های ویندوز Xp، Vista، Seven قابل استفاده میباشد و دقت فرمایید قبل از استفاده از نرم افزار از نصب بودن اخرین نسخه نرم افزار NET Framework اطمینان حاصل کنید.

mohammad بازدید : 21 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بروز رسانی نرم افزار های نصب شده روی سیستم با SUMo 2.14.4.122

SUMo نرم افزاری برای به روز رسانی نرم افزار ها می باشد به صورتی که تمام نرم افزارها را روی سیستم شناسایی می کند و  به دنبال نسخه به روزرسان آن نرم افزار بر روی سایت سازنده آن می گردد تمام عملیات به صورت خودکار انجام می شود و تنها با چند کلیک به نتیجه مورد نظر خواهید رسید عملیات جستجوی نرم افزار و نسخه جدید هر دو با سرعتی قابل ملاحظه انجام می شود بعد از چک کردن سیستم لیست تمامی نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم به نمایش در می آید و نرم افزارهایی که نیاز به به روز رسانی دارند با یک آیکون ویژه مشخص شده اند.

mohammad بازدید : 25 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود ویندوز فوق سریع ایکس پی - Windows Xp Speeder Sp3 V.2

ویندوز xp قدرتمند و فوق سریع برای کسانی که سیستم عاملی پرقدرت و سریع میخواهند. تمام اضافات و نرم افزارهای غیر ضروری در این ویندوز حذف شده و به جای آن نرم افزارهای کاربردی معروف اضافه شده تا کاربر با نصب یکبار ویندوز راحت تمام نرم افزارهای مورد نیاز را در اختیار داشته باشد. . بدون نیاز به سریال و کاملا قانونی..با این ویندوز سرعت بوت بالایی را تجربه خواهید کرد و برای سیستم های قدیمی توصیه میشود. بازی ها در این ویندوز راحت اجرا شده و سی پی یو و رم کمتری را این سیستم عامل اشغال خواهد کرد..ویندوز سرویس پک ۳ و دارای آپدیت چند روز پیش نوامبر ۲۰۱۱ میباشد.

mohammad بازدید : 16 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

majaraye yek shahr دانلود کتاب رمان ماجرای یک شهر

رمان ماجرای یک شهر نوشته ی ژول ورن میباشد. ژول ورن در هشتم فوریه 1828 میلادی در یک خانواده مرفه در منطقه فدو از شهر نانت فرانسه به دنیا آمد. به خواست پدرش تحصیلاتش را در رشته حقوق به پایان برد اما ذوق نمایشنامه نویسی و رمان نویسی او را بر آن داشت که کم کم به سوی ادبیات کشیده شود.

mohammad بازدید : 20 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

نمایش و آنالیز رخداد های ثبت شده در سیستم امنیتی با نرم افزار Event Log Explorer 3.4

Event Log Explorer™ نرم افزاری موثر و راه حلی برای نمایش و مانیتورینگ و آنالیز رخدادهای ثبت شده در سیستم امنیتی  و نرم افزارها در سیستم عامل های Windows NT/2000/XP/2003 میباشد.


ویژگی های این نرم افزار:
- رابط کاربری چند سندی یا سندهای جداگانه بر اساس تنظیمات کاربر
- گروه بندی کردن رخدادهای کامپیوترهای خاص در منوی درختی
- توضیحات رخدادها
- فیلتر سریع رخدادها با ۲ کلیک موس
- چاپ و خروجی در فرمت های مختلف


mohammad بازدید : 16 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
نرم افزار قطب نمای دیجیتالی برای سیمبیان سه - Digital Compass v4.00
Digital Compass برنامه ای بسیار مفید و کاربردی می باشد که با نصب آن در گوشی می توانید گوشی خود را به یک قطب نمای دیجیتالی تبدیل کرده و به راحتی از آن استفاده نمایید ، این برنامه بر روی گوشی های symbian^3 قابل اجرا می باشد.
mohammad بازدید : 17 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
منبع : www.Patoghu.com
این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که بتوانید به راحتی  از طریق بلوتوث شماره تلفن دیگران را بدست آورید بدون اینکه متوجه شوند.البته این روش فقط در صورتی که بلوتوث گوشی شخص مورد نظر روشن باشد امکان پذیر است.این نرم افزار در تمامی گوشیها قابل اجراست و میتوانید این نرم افزار را که با فرمت جاوا است را از سایت پاتوق یو دریافت نمایید.
                                                            دانلود در ادامه مطلب
mohammad بازدید : 18 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

کتاب الکترونیکی رمان بسیار زیبا و خواندنی عارفی در پاریس برای موبایل

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "عارفی در پاریس" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها قابل نصب بر روی اکثر گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی می کنند می باشد که در سایت پاتوق یو منتشر شده است.

mohammad بازدید : 14 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

نرم افزار تبدیل تصاویر به نقاشی با فرمت جاوا - Sketch Effects v1.01

Sketch Effects برنامه ای بسیار مفید و زیبا می باشد که با استفاده از آن می توانید عکس های خود را به نقاشی تبدیل کنید و جلوه ی زیبای آن لذت ببرید ، این نرم افزار به صورت جاوا بوده و در اکثر گوشی ها قابل اجرا می باشد

mohammad بازدید : 12 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آنتی ویروسی قدرتمند برای گوشی های آندروید Anti Virus Pro v2.08

Anti Virus Pro آنتی ویروسی قدرتمند در گوشی های آندروید می باشد که علاوه بر شناسایی و حذف انواع ویروس سیستم عامل آندروید، قابلیت حذف تروجان ها و بدافزارهای جاسوسی را نیز دارا می باشد.

این نرم افزار قابل نصب بروی گوشی های آندروید 1.5 به بالا می باشد .

mohammad بازدید : 18 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود سیستم عامل اندروید Android OS v2.2 قابل نصب و اجرا در کامپیوتر و لپ تاپ

در این پست وب سایت پاتوق یو سیستم عاملی را با عنوان Android برایتان آماده کرده ایم. این سیستم عامل که توسط کمپانی معروف گوگل عرضه شده در مدت زمانی بسیار کم در لیست پرطرفدارترین سیستم عامل گوشی های موبایل قرار گرفت و جالب است بدانید که یکی از رقبای اصلی سیستم های iOS و Symbian می باشد. شاید این اولین باری است که می شنوید، می توان یک سیستم عامل موبایل را بر روی کامپیوتر نصب کرد. در واقع کمپانی گوگل سیستم عامل اندروید را در چندین نسخه مختلف منتشر کرده که علاوه بر کاربران موبایل، دارندگان کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ ها و نیز تبلت ها بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین شما به راحتی می توانید سیستم عامل اندروید را در کنار سیستم عامل اصلی کامپیوتر خود یعنی ویندوز نصب کنید و از آن استفاده نمایید. البنه نسخه های سازگار این سیستم عامل با کامپیوترهای خانگی هنوز مراحل آزمایشی را سپری می کند و گوگل صرفآ آنرا جهت آشنایی بیشتر کاربران با سیستم عامل جدید خود منتشر کرده است. از دیگر ویژگی های این سیستم عامل می توان به امکان Live اشاره نمود که با این امکان نیازی نیست که شما حتی آنرا روی سیستم خود نصب کنید، فقط کافیست تا آنرا روی یک سی دی یا فلش ذخیره کنید و سپس آنرا اجرا نمایید.

mohammad بازدید : 18 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
کتاب الکترونیکی رمان عاشقانه بسیار زیبا و خواندنی قصه عشق برای موبایل
کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی قصه عشق را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها قابل نصب بر روی اکثر گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی می کنند می باشد که در سایت پاتوق یو منتشر شده است.
mohammad بازدید : 22 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
نمایش درصد باتری موبایل iON BatteryTimer v1.05 برای سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵

نرم افزاری که برای شما تهیه کرده ایم iON BatteryTimer نام دارد . این نرم افزار قادر است درصد باتری و همچنین زما ن اتمام آن را نشان دهد .از ویژگی مهم این نرم افزار به فارسی بودن آن می توان اشاره کرد و برای گوشی های سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ ساخته شده است. هم اکنون میتوانید از سایت نمایش درصد باتری موبایل iON BatteryTimer v1.05 برای سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ دریافت کنید.

mohammad بازدید : 18 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

نرم افزار خاطره نویسی ، مدیریت خاطرات و عکس های شخصی با Chrysanth Diary 4.3

Chrysanth Diary نرم افزار خاطره نویسی شخصی می باشد که می توانید خاطرات و عکس های شخصی خود را در آن مدیریت و نگه داری کنید این نرم افزار به شما برای نگه داری لحظات خاطره انگیز روزانه زندگی کمک خواهد کرد. Chrysanth Diary به همراه ویرایشگر WYSIWYG شبیه به MS WORD 2010 ارائه شده است و حتی کاربران تازه وارد می توانند به آسانی به خاطره نویسی بپردازند. ویژگی ها WYSIWYG قوی برای فرمت بندی متن ها مدیریت آسان خاطرات و تصاویر پشتیبانی از دستگاه های قابل حمل.

mohammad بازدید : 19 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

نرم افزار آناتومی بدن انسان Universal Breathing: Pranayama آندروید

با کمک Universal Breathing:Pranayama به اعماق بدن انسان سفر کنید. این نرم افزار همانند یک معلم زیست شناسی به تشریح اعضای بدن میپردازد و به صورت عملی به شما نشان میدهد. همچنین عکس العمل بدن را در اتفاقات مختلف بررسی میکند و نتیجه را به شما نشان میدهد. برای مثال نشان میدهد که وقتی یک ضربه به دست شما برخورد کند، چه اعمالی انجام میشود که شما احساس درد کنید.

 دانلود در ادامه مطلب

mohammad بازدید : 17 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مجموعه ای از ۵۵ والپیپر با کیفیت از خوردهای اسپورت و زیبا برای شما عزیزان آماده شده است که بسته به سلیقه ی خود از آن‌ها می توانید در اموری مختلف بهره ببرید . فرمت این تصاویر JPG بوده و با داشتن ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و کیفیت اچ دی ، می توانید به راحتی در هردسکتاپی از آن ها استفاده نمایید .

 

Beautiful Super Cars HD Wallpaper 55 والپیپر دیدنی و با كیفیت از خودروهای مدرن Cars HD Wallpapers

 

 

password 55 والپیپر دیدنی و با كیفیت از خودروهای مدرن Cars HD Wallpapers پسورد فایل: www.downloadha.com

download 55 والپیپر دیدنی و با كیفیت از خودروهای مدرن Cars HD Wallpapers لینک دانلود ۳۳٫۲ مگابایت | لینک کمکی

mohammad بازدید : 14 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
جایگرینی مناسب برای ریموت دسکتاپ ویندوز Remote Desktop Manager 6.1.7.0
Remote Desktop Manager 6.1.7.0 - نرم افزاری است که از آن برای مدیریت و اتصال به Remote Connection و Virtual Machines استفاده می شود . جایگزینی شایسته و مفید برای ریموت دسکتاپ کانکشن ویندوزهای مختلف است که امکانات بسیار بیشتری را در اختیار شما می گذارد . با این برنامه ی کابردی میتوانید برای اتصال راه دور به Microsoft Remote Desktop, Terminal Services, VNC, LogMeIn, Team Viewer, Ftp, SSH, Telnet, Dameware, X Window, VMware, Virtual PC, PC Anywhere, Hyper-V, Citrix, Radmin, Microsoft Remote Assistance, Sun Virtual Box  و غیره استفاده کنید .

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 373
  • بازدید کلی : 9,574