loading...
زیباترین اشعار شاعران معاصر
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
غروب 0 75 admin
mohammad بازدید : 17 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

حذف کامل باقیمانده نرم افزار های جاسوسی و آنتی ویروس با AppRemover 2.2.21.1

AppRemover نرم افزاری برای پاک کردن نرم افزارهای ضد جاسوسی و ضد ویروس از سیستم شما می باشد معمولا حذف عادی این نرم افزار ها از سیستم عامل تعدادی فایل و کلید رجیستری را باقی می گذارد و تفاوت AppRemover در حذف این اضافات می باشد با نصب این نرم افزار تنها یک فایل exe تولید می شود که بعد از اجرا خود را از بین می برد با اجرای نرم افزار لیستی از آنتی ویروس ها و نرم افزارهای ضد جاسوسی برای کاربر نمایش داده می شود کاربر با انتخاب موارد مورد نظر آنها را به صورت کامل از سیستم حذف خواهد کرد. این نرم افزار بهترین گزینه برای کاربرانیاست که قصد دارند آنتی ویروس خود را تغییر دهند.

mohammad بازدید : 205 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (1)

ویرایش فایل های CSV با نرم افزار CSVed 2.2.1

CSVed نرم افزاری ساده در عین حال قوی جهت ویرایش فایل های CSV می باشد در باز کردن فایل های بزرگ قسمت مورد نظر شما بارگذاری خواهد شد و در نتیجه باعث ویرایش با سرعت بالا می شود به عبارتی توسط CSVed می توانید فایل های Csv را به هر صورتی که می خواهید در آورید.

mohammad بازدید : 18 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بازیابی و حذف پسورد اکانت های ویندوز با Advanced Password Recovery v1.3

Advanced Password Recovery v1.3 نام نرم افزاری قدرتمند برای حذف یا پشتیبان گیری از پسورد اکانت های استفاده کننده از ویندوز شما میباشد . یکی دیگر از قابلیت های جدید این برنامه اضافه شدن قسمت تغییر پسوردها هنگام بالا آمدن ویندزو ( Logon Screen ) میباشد . این نرم افزار بر روی تمامی نسخه های ویندوز Xp، Vista، Seven قابل استفاده میباشد و دقت فرمایید قبل از استفاده از نرم افزار از نصب بودن اخرین نسخه نرم افزار NET Framework اطمینان حاصل کنید.

mohammad بازدید : 21 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بروز رسانی نرم افزار های نصب شده روی سیستم با SUMo 2.14.4.122

SUMo نرم افزاری برای به روز رسانی نرم افزار ها می باشد به صورتی که تمام نرم افزارها را روی سیستم شناسایی می کند و  به دنبال نسخه به روزرسان آن نرم افزار بر روی سایت سازنده آن می گردد تمام عملیات به صورت خودکار انجام می شود و تنها با چند کلیک به نتیجه مورد نظر خواهید رسید عملیات جستجوی نرم افزار و نسخه جدید هر دو با سرعتی قابل ملاحظه انجام می شود بعد از چک کردن سیستم لیست تمامی نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم به نمایش در می آید و نرم افزارهایی که نیاز به به روز رسانی دارند با یک آیکون ویژه مشخص شده اند.

mohammad بازدید : 25 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود ویندوز فوق سریع ایکس پی - Windows Xp Speeder Sp3 V.2

ویندوز xp قدرتمند و فوق سریع برای کسانی که سیستم عاملی پرقدرت و سریع میخواهند. تمام اضافات و نرم افزارهای غیر ضروری در این ویندوز حذف شده و به جای آن نرم افزارهای کاربردی معروف اضافه شده تا کاربر با نصب یکبار ویندوز راحت تمام نرم افزارهای مورد نیاز را در اختیار داشته باشد. . بدون نیاز به سریال و کاملا قانونی..با این ویندوز سرعت بوت بالایی را تجربه خواهید کرد و برای سیستم های قدیمی توصیه میشود. بازی ها در این ویندوز راحت اجرا شده و سی پی یو و رم کمتری را این سیستم عامل اشغال خواهد کرد..ویندوز سرویس پک ۳ و دارای آپدیت چند روز پیش نوامبر ۲۰۱۱ میباشد.

mohammad بازدید : 16 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

majaraye yek shahr دانلود کتاب رمان ماجرای یک شهر

رمان ماجرای یک شهر نوشته ی ژول ورن میباشد. ژول ورن در هشتم فوریه 1828 میلادی در یک خانواده مرفه در منطقه فدو از شهر نانت فرانسه به دنیا آمد. به خواست پدرش تحصیلاتش را در رشته حقوق به پایان برد اما ذوق نمایشنامه نویسی و رمان نویسی او را بر آن داشت که کم کم به سوی ادبیات کشیده شود.

mohammad بازدید : 20 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

نمایش و آنالیز رخداد های ثبت شده در سیستم امنیتی با نرم افزار Event Log Explorer 3.4

Event Log Explorer™ نرم افزاری موثر و راه حلی برای نمایش و مانیتورینگ و آنالیز رخدادهای ثبت شده در سیستم امنیتی  و نرم افزارها در سیستم عامل های Windows NT/2000/XP/2003 میباشد.


ویژگی های این نرم افزار:
- رابط کاربری چند سندی یا سندهای جداگانه بر اساس تنظیمات کاربر
- گروه بندی کردن رخدادهای کامپیوترهای خاص در منوی درختی
- توضیحات رخدادها
- فیلتر سریع رخدادها با ۲ کلیک موس
- چاپ و خروجی در فرمت های مختلف


mohammad بازدید : 16 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
نرم افزار قطب نمای دیجیتالی برای سیمبیان سه - Digital Compass v4.00
Digital Compass برنامه ای بسیار مفید و کاربردی می باشد که با نصب آن در گوشی می توانید گوشی خود را به یک قطب نمای دیجیتالی تبدیل کرده و به راحتی از آن استفاده نمایید ، این برنامه بر روی گوشی های symbian^3 قابل اجرا می باشد.
mohammad بازدید : 17 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
منبع : www.Patoghu.com
این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که بتوانید به راحتی  از طریق بلوتوث شماره تلفن دیگران را بدست آورید بدون اینکه متوجه شوند.البته این روش فقط در صورتی که بلوتوث گوشی شخص مورد نظر روشن باشد امکان پذیر است.این نرم افزار در تمامی گوشیها قابل اجراست و میتوانید این نرم افزار را که با فرمت جاوا است را از سایت پاتوق یو دریافت نمایید.
                                                            دانلود در ادامه مطلب
mohammad بازدید : 18 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

کتاب الکترونیکی رمان بسیار زیبا و خواندنی عارفی در پاریس برای موبایل

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "عارفی در پاریس" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها قابل نصب بر روی اکثر گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی می کنند می باشد که در سایت پاتوق یو منتشر شده است.

تعداد صفحات : 33

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 395
  • بازدید کلی : 9,596