loading...
زیباترین اشعار شاعران معاصر
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
غروب 0 75 admin
mohammad بازدید : 11 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
بهینه سازی عملکرد CPU با نرم افزار Process Lasso Pro v5.1.0.36
همان طور که می دانیدCPU برای کامپیوتر مانند یک مغز عمل می کند و تمام پردازش های لازم توسط این قطعه صورت میگیرد . Process Lasso این اجازه را به شما میدهد تا به صورت دستی و اتوماتیک فعالیت ها و نرم افزارهایی را که برروی کامپوتر شما در حال اجرا است را با ثبات و پایدار نگه دارید تا از ارورهای غیر طبیعی آنها جلوگیری کنید . می توانید اولویت برنامه های مختلف را کنترل کنید تا سرعت و پایداری آنها افزایش یابد و از سی پی پوی شما کمتر استفاده شود و سرعت پاسخ دهی آن افزایش یابد .
mohammad بازدید : 16 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
حذف فایل های اضافی و پاکسازی ویندوز با نرم افزار Final Uninstaller v2.6.9 Final
Final Uninstaller نام نرم افزاری است که پس از یک بار استفاده از آن نامش را به خاطر خواهید سپرد. نرم افزاری قدرتمند در زمینه پاکسازی فایلهای مزاحم و فایلهایی که دیگر به وجود آنها برای همیشه نیازی نیست!
بلاشک بهترین حالت برای پاکسازی ردپای نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم شخصی ، پاکسازی کلی و بدون جا گذاشتن کوچکترین اثری در سیستم می باشد.این نرم افزار پیشرفته به شما امکان این را خواهد داد که تنها با یک کلیک ساده با فایل مزاحم تصفیه حساب کرده و آن را برای همیشه نابود کنید ، به گونه ای که فایل مربوط نه تنها در درایو شما ، بلکه حتی در ریجستری یسیتم شما نیز یافت نخواهد شد و برای همیشه محو خواهد بود.با استفاده از این برنامه، Add/Remove Programes ویندوز را فراموش خواهید کرد ، چرا که گزینه بسیار بهتر و توانمند تری در اختیار خواهید داشت.
این نرم افزار همچنین قادر به پاک کردن فایل هایی خواهد بود که مدت زمان طولانی است که از ان استفاده نشده و به نوعی اضافی میباشد نیز هست.با استفاده از امکانات پیشرفته نرم افزار تنها با Drag & Drop میتوانید برنامه ها را حذف کرده و آنها را از بین ببرید .Final Uninstaller از محیط کاربری ساده بر خوردار بوده و با تمامی نسخه های ویندوز نیز سازگار می باشد.نسخه جدید این نرم افزار نیز قابلیت پشتیبانی از ویندوز ویستا را دارا می باشد. همچنین این برنامه توانایی حذف و پاکسازی سیستم از انواع برنامه های جاسوسی را نیز داراست.
به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود با سرعتی مثال زدنی ( 10 برابر بیشتر ازAdd/Remove Programes خود ویندوز) فایلها و نرم افزارهای مربوط را پاک کنید. همچنین این نرم افزار با اسکن کامل ریجستری و Hard disk برای پاک کردن کلید های غیر لازم رجیستری و File های مزاحم اقدام کرده و سیستم شما را پاکسازی و فضای در اختیار شما را افزایش می دهد.
Final Uninstaller با ارائه لیستی که شامل کلیه نرم افزارهای و فایلهای نصب شده بر روی سیستم شما می باشد کار شما را برای یافتن فایل مد نظر آسان کرده ، و پس از یافتن فایل مورد نظر تنها با یک Drag & Drop ساده می توانید عملیات حذف و پاکسازی فایل مورد نظر را صورت دهید .
اجتماع عواملی مانند سهولت در استفاده ، حجم کم نرم افزار، سرعت و دقت عمل ، به روز شدن مداوم و مرتب و ... در این بسته نرم افزاری ، آن را تبدیل به نرم افزاری کار آمد با در صد مخاطبین بالا کرده است.
mohammad بازدید : 17 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

طراحی وب با نرم افزار Amaya 11.4.4

Amaya ابزار WYSIWYG رایگان و متن بازی است که توسط موسسه تحقیقاتی جهانی فرانسه طراحی شده است و بعد ها توسط کنسرسیوم وب که مدیریت استاندارد های وب را بر عهده دارد ,تایید و عرضه شد. نکته اصلی در این ابزار سادگی و قدرت بالای آن است در اغلب ابزارهای ویزویگ وب امکانات محدودی در اختیار کاربر قرار می گیرد اما آمایا با  امکانات قوی  به کاربر اجازه ساخت  وبسایت های پر محتوا بدون دانش طراحی را می دهد. استفاده از فونت ها و قرار دادن اشیا و تغییر در رنگ ها همه به راحتی انجام می شوند تا به سرعت و با عملیات های کشیدن و شکل دادن با موس انجام می شود.

mohammad بازدید : 39 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

نقشه استان اصفهان با فرمت JPG و کیفیت بالا

در این پست از سایت پاتوق یو نقشه راهنمای گردشگری استان اصفهان ، شامل اطلاعات کامل محورهای گردشگری استان، راهها و … میباشد را برای دانلود شما کاربران عزیز اماده دانلود کرده ایم .این نقشه شامل تمام شهرستان های استان اصفهان می‌باشد.

mohammad بازدید : 13 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

نسخه جدید مرورگر قدرتمند گوگل کروم Google Chrome

Google Chrome  از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 9 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند.

 

ویژگی های کلیدی Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در یک صفحه )
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد( Popup – bloker )
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز ۷
- ترجمه صفحات به زبان های مختلف
- و …

mohammad بازدید : 17 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
نسخه جدید مرورگر محبوب و قدرتمند موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 9.0.1 Final
برای این ساعت در سایت پاتوق یو نسخه نهایی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Mozilla Firefox 10 Final را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

mohammad بازدید : 15 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Offline Update
تاریخ آپدیت: 1390.11.18
مخصوص نرم افزارهای: ESET NOD32 Antivirus / Smart Security 3 and 4 and 5
یکی از قدرتمند ترین و معروفترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی ESET است که قطعآ اکثر شما Antivirus و Smart Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اسمارت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET در حدود 30 تا 40 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت پاتوق یو به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اسمارت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.
دانلود و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است ...
mohammad بازدید : 20 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید مرورگر قدرتمند و امن کومودو Comodo Dragon 16.1.1.0 Final

شکی نیست که امروزه اینترنت یکی از مهمترین رسانه های ارتباطی در جهان می باشد و این باعث شده است تا مشاهده و جستجو در صفحات وب بسیار اهمیت داشته باشد. بنابراین وجود یک مرورگر مناسب و پرسرعت برای بازدید و بررسی صفحات وب، برای کامپیوتر شما بسیار ضروری می باشد که البته در این میان باید به مسئله امنیت در مقابل ویروس ها و دسترسی های غیرمجاز برخی افراد از طریق اتصال شما به اینترنت نیز، توجه کنید.
Comodo Dragon مرورگری بر مبنای فناوری کرومیوم (Chromium) را برای شما فراهم نموده است که تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. در واقع می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Comodo Dragon:
- بهبود ویژگی محافظت از حریم خصوصی نسبت به کرومیوم
- تشخیص آسان SSL Certificate
- دسترسی سریع به وب سایت ها
- ثبات بیشتر و استفاده کمتر از حافظه کامپیوتر
- متوقف سازی کوکی های ناشناس به منظور حفظ امنیت بیشتر
- استفاده آسان
- و ...

mohammad بازدید : 14 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
مخفی سازی درایو ها با ۱st Disk Drive Protector v3.4
توسط نرم افزار کاربردی این نرم افزار خواهید توانست کلیه درایوهای موجود در رایانه شخصی خود را از دید عموم مخفی یا قفل نمائید . ازجمله این درایوها می توان به هارد دیسک ها , فلاپی درایوها  و سی دی / دی وی دی درایوها اشاره کرد که آسان و ساده فقط با انتخاب کردن گزینه های مورد نظر همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در نهایت با Ok کردن قادر به انجام تغییرات هستید.


تعداد صفحات : 33

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 362
  • بازدید کلی : 9,563