loading...
زیباترین اشعار شاعران معاصر
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
غروب 0 75 admin
mohammad بازدید : 14 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
ارسال انبوه ایمیل با نرم افزار Email Sender Deluxe 2.31
Email Sender Deluxe 2.32 ، می توانید ایمیل ها و خبرنامه های مختلفی را به صورت گروهی و انبوه برای مشتریان و یا اعضای وبسایت خود ارسال کنید . متن ایمیل خود را از databases, Excel, text و ... وارد کنید و با به صورت دستی خودتان آنها را بنویسید . می توانید ایمیل را ذخیره کنید تا در زمانی دیگر نیز از آن استفاده کنید و با تنظیم نرم افزار به صورت منظم برای دریافت کنندگان خود ایمیل بفرستید .
قابلیت های کلیدی Email Sender Deluxe 2.32 :
- قابلیت انتخاب قالب برای ایمیل ارسالی
- ارسال ایمیل به صورت گروهی و تکی با سرعت بالا
- قابلیت ارسال فایل
- توانایی استفاده از ویرایشگر HTML
- مدیریت آسان ایمیل های ارسال شده
- ارسال با استفاده از سرور SMTP و ارسال مستقیم (DNS)
- توانایی ارسال مجدد ایمیلهای ناموفق به صورت خودکار
mohammad بازدید : 16 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود نرم افزار طراحی و ساخت وب سایت StudioLine Web 3.70.37.0
StudioLine Web این نرم افزار تمام ابزارهای حرفه ای و لازم برای ساخت یک صفحه ی Html را به شما می دهد و با طرح های پیش ساخته ی نرم افزار می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید . هر چه را که دوست دارید در وبسایت خود قرار دهید (متن ، گالری عکس، نوشته افکت دار، عکس ، فیلم ، جلوه های تصویری و ...) . با این برنامه نیازی به فراگیری زبان برنامه نویسی ندارید و می توانید در محیطی کاملا گرافیکی در کمتر از چند ساعت یک صحفه از وبسایت خود را بسازید و به صورت آفلاین نتیجه ی کار خود را برروی مرورگرهای مختلف تماشا کنید و پس از اتمام طراحی آن را به صورت مستقیم برروی هاست خود (FTP) منتقل کنید .


mohammad بازدید : 14 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مفاتیح الجنان برای موبایل - نسخه 3.5

کاربران و دوستداران نرم افزارهای اسلامی مخصوصا مفاتیح الجنان، نسخه جدید این نرم افزار توسط موبایل مبین تولید و عرضه شد.این نسخه دارای امکانات فراوانی است که به چندتای آنها اشاره می کنیم:

امکانات:

سازگاری عالی با گوشی های لمسی
قابلیت جست و جو در ادعیه
سوره هایی از قرآن مجید
ادعیه
حاشیه مفاتیح
اعمال
زیارات
و...


                                                         دانلود در ادامه مطلب
mohammad بازدید : 12 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
ساخت سریع منوهای وب برای سایت با AllWebMenus Pro 5.3 Build 872
AllWebMenus یک نرم افزار قدرتمند برای ساخت منوهای dhtml/javascript برای سایت و وبلاگ است که برای کارکردن با آن نیاز به هیچ گونه دانستن برنامه نویسی و غیره ندارید . تمام مراحل در محیط گرافیکی صورت می گیرد . نرم افزار دارای منوهای کشویی زیبا و ساده ی از قبل ساخته شده است که میتوانید آنها را ویرایش کنید و متن ها و لینک های موردنظر خود را درآنها جایگزین کنید . منوهای ساخته شده را میتوانید در مرورگرهای فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر ، گوگل کروم ، اپرا و ... تست کنید . بعد از پایان نرم افزار کدهای منوها را در اختیار شما قرار میدهد و یا به طور مستقیم آنها را میتوانید به کار بگیرید . این منوها میتوانند به صورت عمودی و افقی (کشویی و پنجره ای) باشند و یا حتی متحرک باشند .
قابلیت های کلیدی نرم افزار  AllWebMenus Pro 5.3 Build 872 :
- ساخت سریع منوهای مختلف با استفاده از گالری نرم افزار
- ایجاد منو برای استفاده در قالب سایت
- مشخص کردن دستورات جاوا اسکریپت در هنگام کلیک کردن برروی منوها
- شخصی سازی لینک و متون منوها
- ارائه ی کدهای جاوا اسکریپت منوها پس از پایان کار
- استفاده از منوهای متعدد در یک صفحه
- قابلیت ساخت منوها به صورت کشویی ، متحرک ، عمودی و افقی
- و ...
mohammad بازدید : 17 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

 

Google Chrome نسخه جدید مرورگر گوگل كروم Google Chrome 18.0.1025.3 Dev

 

 

password نسخه جدید مرورگر گوگل كروم Google Chrome 18.0.1025.3 Dev پسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه جدید مرورگر گوگل كروم Google Chrome 18.0.1025.3 Dev لینک دانلود ۲۴٫۹ مگابایت | لینک کمکی

mohammad بازدید : 19 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مجموعه 30 پلاگین محبوب و کاربردی برای وردپرس Wordpress Plug-in Collection

سیستم وردپرس با استفاده از پلاگین ها یا افزودنی هاست که قدرتش را توسعه می دهد و امکان ایجاد و توسعه هر نوع سایتی را می دهد. در این مطلب از سایت فوردانلودز مجموعه 30 عدد از بهترین و پرکاربردترین پلاگین های وردپرس را برای کاربران عزیز آماده کرده ایم افزونه هایی برای ایجاد فروم، صفحه ثبت نام کاربر، جستجوی پیشرفته و همچنین افزونه های رایج برای سئو، نمایش آمار سایت، تبلیغات و ... که قابل استفاده در اکثر وبسایت های امروزی می باشد.

mohammad بازدید : 18 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تبدیل متون به فایل صوتی با NextUp TextAloud v2.303

NextUp TextAloud v3.0.26 نام نرم افزاری است که نوشته ها را از ایمیل ها ، صفحات وب ، اخبار و سایر چیز ها را برای شما می خواند. این نرم افزار می تواند نوشته های خوانده شده را به صورت MP3 و یا WMA ذخیره سازی نماید تا شما بتوانید نوشته ها را به طور صوتی بر روی کامپیوتر جیبی ، Ipod و یا هر وسیله اجرای مالتی مدیا دیگر بشنوید. اگر تا به حال از کامپیوتر سخن گو چیزی نشنیده اید ، این نرم افزار شما را حیرت زده خواهد کرد ! این نرم افزار شامل چندین جنس صدا بوده که می توانید بنا به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نموده تا برای شما نوشته هایتان را از رو بخواند.



mohammad بازدید : 10 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ویرایش فایل های HTML با نرم افزار ساده و رایگان Fresh HTML 3.66

Fresh HTML نرم افزار رایگان ویرایش فایل های HTML می باشد که حتی کاربرانی که تجربه کد نویسی وبسایت را ندارند می توانند از آن استفاده کنند. این نرم افزار مشکل یادگیری زبان اچ تی ام ال و جاوا اسکریپت را برای وب نویسی حل کرده و توسط آن کابران تازه کار هم  می توانند به راحتی وب سایت خود را طراحی کنند. تنها کافیست از منوی سمت راست نرم افزار  هر چیز که نیاز است را با کلیک بر روی  توسط آن می توانید به راحتی طول و عرض و موقعیت هر شئی را بر روی صفحات خود مشخص کنید همچنین کدهای عملیات شما نیز در نرم افزار در دسترس است که توسط آن می توانید کد نویسی ساده را یاد بگیرید.

mohammad بازدید : 17 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود نقشه جهان با کیفیت بسیار بالا و کاملا فارسی

در این پست از سایت پاتوق یو برای شما کاربران محترم نقشه جهان با فرمت JPG و کیفیت بسیار بالا با زبان شیرین فارسی و همراه با نام و پرچم کلیه کشورها را آماده دانلود کرده ایم. این تصویر با رزولیشن ۳۶۰۰ * ۲۵۰۰ برای شما عزیزان در پاتوق یو آماده دریافت شده است.

تعداد صفحات : 33

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 355
  • بازدید کلی : 9,556