loading...
زیباترین اشعار شاعران معاصر
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
غروب 0 75 admin
mohammad بازدید : 11 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

نرم افزار موبایل همراه بانک دی Day Mobile Bank

توسط نرم افزار همراه بانک دی می توانید تمامی امور بانکی تان را از طریق تلفن همراه خود انجام دهید. این نرم افزار قابلیت نصب بر روی اکثر گوشی ها را دارا می باشد.


خدمات قابل ارائه در همراه‌ بانك دی:
- مشاهده مانده حساب
- مشاهده گردش حساب
- انتقال وجه بین حساب‌های دارای یک شماره مشتری
- استعلام چک
- جلوگیری از دادن رمزهای ساده به حساب به منظور افزایش ضریب ایمنی سیستم
- دریافت رمز حساب با استفاده از کارت برای تک‌تک حساب‌های مرتبط با کارت
- امكان انتقال وجه بین حسابهای خود شخص در بانك دی (روزانه تا سقف 30/000/000 ریال)
- اعلام کد شبا
- اعلام نرخ ارز

 


دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایل: 445 کیلوبایت
پسوردپسورد فایل :   www.patoghu.com  
منبع منبع
mohammad بازدید : 17 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مدیریت اتصالات USB و درایوهای اکسترنال با Zentimo xStorage Manager 1.4.1.1190

Zentimo xStorage Manager یک نرم افزار قدرتمند است که در برای مدیریت حرفه ای بر روی درایوهای اکسترنال طراحی شده است. این نرم افزار در وقت شما صرفه جویی کرده و قابلیت کاربر در استفاده از فلش مموری ها، درایوهای قابل حمل و کارد ریدر ها را گسترش میدهد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به مشاهده فضای اشغالی درایو، تغییر نام درایو، تغییر عکس درایو، پنهان یک درایو از منو، جستجو برای پی بردن به تغییرات سخت افزاری، متوقف کردن همه درایو ها به صورت دسته جمعی، زمان بندی اجرای نرم افزار ها با ایجاد شدن تغییرات مختلف در درایو و … اشاره کرد.

mohammad بازدید : 15 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود کتاب پی دی اف چه کنیم تا بیشتر زنده بمانیم
کتاب چه کنیم تا بیشتر زنده بمانیم کتابی کامل و بی نظیر در مورد سلامتی و افزایش طول عمر می باشد که تا به حال به زبان فارسی منتشر شده است. در این کتاب شما درباره سرطان های مختلف و راه های درمانی مانند رادیوتراپی و شیمی درمانی و صد ها موضوع دیگر خواهید خواند.
mohammad بازدید : 16 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مشاهده وضعیت آب و هوا با نرم افزار YoWindow Unlimited Edition 2.0 Build 511

YoWindow، برنامه ای بسیار مفید و کاربردی می باشد. این برنامه که حجم بسیار کمی دارد، می تواند روی یک پشت زمینه زیبا، وضعیت آب و هوای محل زندگیتان را در روز جاری و سه روز آینده نشان بدهد. بعد از نصب برنامه سرعت وزش بد، رطوبت، درجه حرارت، ابری، آفتابی یا بارانی بودن هوا، همگی روی پس زمینه یک دهکده زیبا به صورت دیداری به شما نشان داده خواهد شد.

mohammad بازدید : 17 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
ساخت درایو مجازی و شبیه سازی قفل ها با نرم افزار DAEMON Tools Pro Advanced 4.41.0315

Daemon Tools نرم افزار قدرتمند و پیشرفته ساخت سی دی ،دی وی دی رام مجازی و شبیه سازی قفل است ، این نرم افزار با ورود سری جدید بازی های که بر روی دی وی دی و با قفل های پیشرفته عرضه شده به یکباره تبدیل به یک برنامه همه گیر شد که تقریباً این نرم افزار بر روی تمام سی دی های بازی یافت می شود و به یک نرم افزار مورد لزوم برای نصب و اجرای اکثر بازی ها در آمده است، این نرم افزار در حال حاضر یکی از بی رقیب ترین برنامه های ساخت و ایجاد درایوهای مجازی است که از اکثر فرمت های ایمیج پشتیبانی می کند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار :

- ساخت درایو مجازی به منظور اجرای بازی ها بدون نیاز به سی دی، دی وی دی
- اجرای بازی ها و نرم افزارهای محافظت شده و شبیه سازی انواع قفل های (Safedisc, Securom, Laserlock, Lockblocks etc.)
- توانایی پشتیبانی و باز کردن اکثر فورمت های رایج از جمله : cue/bin , iso , ccd (CloneCD) , bwt (Blindwrite) , mds (Media Descriptor File) , cdi (Disjuggler) , nrg (Nero - must have ImageDrive installed) , pdi (Instant CD/DVD) , b5t (BlindWrite 5)

تغییرات که در این نسخه ایجاد شده است :
- پشتیبانی از StarForce 4.70
- پشتیبانی از ایمیج های فشرده و رمزنگاری شده mds که توسط Alcohol و DAEMON Tools Pro ایجاد میشوند
- پشتیبانی از ایمیج های فشرده و رمزنگاری شده isz که توسط UltraISO ایجاد میشوند
- برطرف شدن برخی از اشکالات autorun, autostart
- قابلیت چک کردن نسخه ی جدید نرم افزار
- افزایش کارایی موتور درایو مجازی
- پشتیبانی از ویندوز ویستا
- رفع مشکلی در تبدیل تصاویر که با bad sector همراه بودند
- رفع برخی دیگر از مشکلات کوچک
- و...

mohammad بازدید : 22 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
کاهش مصرف جوهر پرینتر تا ۷۵% با استفاده از InkSaver 4.0.205.0003
مطمئنا هیچ کس از کم کردن هزینه های خود بدش نمی آید مخصوصا اینکه با توجه به پرینتهای زیادی که داشته باشد مجبور باشد هر چند وقت یکبار کارتریج پرینتر خود را عوض کند و هزینه های گزافی را بابت این کارتریج ها میبایست بپردازد در نتیجه مطمئنا از نرم افزاری که باعث شود هزینه های شما کم شود و موجب شود که شما کارتریج کمتری استفاده کنید استقبال خواهید کرد.
InkSaver  نام نرم افزاری قوی و حرفه ای و بسیار مفید برای افرادی که به چاپگرها، بخصوص چاپگر رنگی مجهز هستن میباشد. این برنامه طبق ادعاهایی که دارد قادر می باشد که ۷۵% در مصرف جوهر صرفه جویی کند و به کارتریج شماعمر طولانی تر  بدهد و باعث شود جوهر کارتریج شما دیرتر تمام شود این نرم افزار با دستکاری که هنگام چاپ روی الگوریتم پرینتر میکند به آن دستور میدهد که از جوهر کمتری برای چاپ استفاده کند، حتی اگر شما در حال چاپ با بالاترین کیفیت هستید!
mohammad بازدید : 20 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ساخت دیسک بوتیبل با نرم افزار Active Boot Disk Suite v5.4.5

اگر با مشکل بوت نشدن سیستم و لود نشدن ویندوز برخورد کرده باشید حتمأ می دانید که در چنین شرایطی رایج ترین راه حل ، تعویض ویندوز است. اما می توان راه حلی مناسب تر مانند استفاده از نرم افزار Active@ Boot Disk Suite را پیشنهاد نمود. این مجموعه را ابتدا در یک حافظه فلش ، سی دی و یا دی وی دی ذخیره می کنید و سپس در صورت بروز هرگونه مشکل ، سیستم را با استفاده از آن بوت می نمایید. محیطی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد برپایه ورژن سبک ویندوز ویستا است. در این محیط می توانید از انواع نرم افزارها و ابزارهای مختلف برای رفع مشکلات سیستم و یا انجام امور ضروری استفاده کنید. از جمله ابزارها و نرم افزارهای موجود میتوان به نرم افزار بازیابی اطلاعات ، بازیابی رمز عبور ویندوز ، نرم افزار پارتیشن بندی ، امکان دسترسی به اینترنت و FTP ، رایت دیسک و امکانات فراوان دیگر اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت پاتوق یو دریافت نمایید.

لیست ابزارهای موجود در این مجموعه :


* Active@ Disk Image 3
Imaged-based data backup and restoration tool
* Active@ File Recovery
Deleted data recovery software
* Active@ Partition Recovery
Lost partition recovery software
* Active@ Hex Editor
Tool for editing disk in a binary format
* Active@ Password Changer
Windows password resetting tool
* Active@ KillDisk
Secure data erasure and disk wiping software
* PC Disk Partition Manager
Add, edit, delete, format and manage the partitions in your computer
* Active@ CD/DVD Data Burner
CD/DVD burning software
* Network operations utilities
- Map Network Drive
- Remote Desktop Connection
- Web browser
- FTP Client
- Telnet Client
- Network Configuration Utility
* Other Utilities
- File Explorer
- Task Manager
- On-Fly Drivers Loader
- Display Configuration Utility
- Notepad
- Command Prompt shell

mohammad بازدید : 13 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مدیریت استارت آپ ویندوز با نرم افزار Quick StartUp 2.9.0.823

Quick Start نرم افزاری برای ویندوزهای ۹۵/۹۸/NT 4. 0/2000/XP/2003 می باشد که برای دسترسی به نرم افزارهایی که به صورت خودکار با بوت شدن سیستم  اجرا می شوند طراحی شده است. این نرم افزار به شما اجازه مدیریت قسمت اصلی منابع سیستم را می دهد و توسط آن می توانید استارت اپ سیستم را ویرایش کنید و نرم افزارهایی مورد نظر را غیر فعال کنید.

mohammad بازدید : 13 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

نرم افزار ترجمه زیرنویس فیلم ها و ویدیوها - Subtitle Translation Wizard 2.5

امروزه سایت های بسیار زیادی هستند که فیلم  هایی را با زیرنویس  در اختیار کاربران خود قرار می دهند تا کاربران از فیلمی که در حال تماشای آن هستتند لذت کافی را ببرند و بتوانند معنی و مفهوم فیلم را کاملا متوجه شوند اما گاه پیش می آید که شما فیلمی را از اینترنت دانلود کرده اید اما زیرنویس این فیلم به زبان دلخواه خود در اینترنت موجود نیست ، در این موقع شما چکار خواهید کرد؟ آیا بیخیال فیلم می شوید؟ یا فیلم  را بدون زیرنویس تماشا می کنید؟ ، نرم افزاری که امروز برای شما آماده کرده ایم نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید خودتان زیرنویس فیلم ها را بسازید و از آن استفاده کنید!

Subtitle Translation Wizard نرم افزاری است که شما می توانید با استفاده از زیرنویس انگلیسی فیلم آن را به هر زبانی که می خواهید ترجمه کنید و دیگر نگران نبودن زیرنویس برای فیلم خود نباشید ، زیرنویس انگلیسی فیلم ها که معمولا در سایت رسمی فیلم یا در سایت های به اشتراک گذاری فیلم موجود است را به سرعت می توانید بیابید ، آن را به برنامه وارد کنید و پس از چند کلیک ساده نسخه ترجمه شده به هر زبانی که می خواهید را دریافت کنید و از آن به عنوان زیرنویس فیلم خود استفاده کنید این نرم افزار با استفاده از توانایی هایی که در خود دارد می تواند زیرنویس های ورودی را ترجمه کرده و دقیقا همان نسخه را به زبان دیگر برای شما تولید کند و از این رو یک نرم افزار ایده آل برای فیلم هایی است که نمی توانید زیرنویس زبان دلخواه خود را در اینترنت بیابید.

mohammad بازدید : 20 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

نرم افزار ضد اسپایور و ابزارهای جاسوسی Spyware Terminator 2012 v3.0.0.54

Spyware Terminator نرم افزاری رایگان، ساده و قدرتمند برای حذف نرم افزارهای جاسوسی می باشد که در این راه با ایجاد یک لایه امنیتی در مقابل نرم افزارهای مخرب ، Keylogger ها ، تروجان ها ، Hijacker های مرورگر و دیگر خطرات موجود ، امنیت سیستم شما را افزایش می دهد. این نرم افزار با ایجاد یک سپر محافظ ، اسکن حرفه ای سیستم و پیدا کردن بدافزارها ، بالاترین امنیت را برای شما به ارمغان می آورد. ترکیب لایه امنیتی ضد نرم افزارهای جاسوسی و هشدار برای جلوگیری از ورود به وبسایت های خطرآفرین باعث شده Spyware Terminator به یکی از محبوب ترین نرم افزارهای امنیتی بین کاربران تبدیل شود. این نرم افزار کل سیستم شما را برای یافتن خطرات شناخته شده اسکن کرده و یک گزارش از این روند برای شما تهیه می کند. بدین ترتیب شما می توانید به خوبی تصمیم به حذف یا نگه داشتن اطلاعات خود کنید. قابلیت دانلود و نصب خودکار آپدیت ها از دیگر ویژگی های مفید آن است. همچنین کاربران می توانند برای اجرای اسکن ، زمان بندی کرده تا امنیت کاملی را همیشه برای سیستم خود فراهم کنند.

 

امکانات نرم افزار Spyware Terminator :
- سرعت بسیار بالا در اسکن نرم افزارهای جاسوسی.
- لایه امنیتی قدرتمند و دائمی.
- آنتی ویروس حرفه ای Clam AntiVirus.
- حذف سریع نرم افزارهای جاسوسی به صورت کاملا رایگان.
- آپدیت های رایگان و خودکار.
- اسکن های زمان بندی شده به صورت روزانه یا هفتگی در ساعات مورد نظر.
- استفاده شخصی یا تجاری کاملا رایگان.
- پشتیبانی از زبان های مختلف.


دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایل: 4.5 مگابایت
پسوردپسورد فایل :   www.patoghu.com  
منبع منبع

تعداد صفحات : 33

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 349
  • بازدید کلی : 9,550