loading...
زیباترین اشعار شاعران معاصر
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
غروب 0 75 admin
mohammad بازدید : 14 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

نرم افزار تبدیل تصاویر به نقاشی با فرمت جاوا - Sketch Effects v1.01

Sketch Effects برنامه ای بسیار مفید و زیبا می باشد که با استفاده از آن می توانید عکس های خود را به نقاشی تبدیل کنید و جلوه ی زیبای آن لذت ببرید ، این نرم افزار به صورت جاوا بوده و در اکثر گوشی ها قابل اجرا می باشد

mohammad بازدید : 12 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
آنتی ویروسی قدرتمند برای گوشی های آندروید Anti Virus Pro v2.08

Anti Virus Pro آنتی ویروسی قدرتمند در گوشی های آندروید می باشد که علاوه بر شناسایی و حذف انواع ویروس سیستم عامل آندروید، قابلیت حذف تروجان ها و بدافزارهای جاسوسی را نیز دارا می باشد.

این نرم افزار قابل نصب بروی گوشی های آندروید 1.5 به بالا می باشد .

mohammad بازدید : 18 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود سیستم عامل اندروید Android OS v2.2 قابل نصب و اجرا در کامپیوتر و لپ تاپ

در این پست وب سایت پاتوق یو سیستم عاملی را با عنوان Android برایتان آماده کرده ایم. این سیستم عامل که توسط کمپانی معروف گوگل عرضه شده در مدت زمانی بسیار کم در لیست پرطرفدارترین سیستم عامل گوشی های موبایل قرار گرفت و جالب است بدانید که یکی از رقبای اصلی سیستم های iOS و Symbian می باشد. شاید این اولین باری است که می شنوید، می توان یک سیستم عامل موبایل را بر روی کامپیوتر نصب کرد. در واقع کمپانی گوگل سیستم عامل اندروید را در چندین نسخه مختلف منتشر کرده که علاوه بر کاربران موبایل، دارندگان کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ ها و نیز تبلت ها بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین شما به راحتی می توانید سیستم عامل اندروید را در کنار سیستم عامل اصلی کامپیوتر خود یعنی ویندوز نصب کنید و از آن استفاده نمایید. البنه نسخه های سازگار این سیستم عامل با کامپیوترهای خانگی هنوز مراحل آزمایشی را سپری می کند و گوگل صرفآ آنرا جهت آشنایی بیشتر کاربران با سیستم عامل جدید خود منتشر کرده است. از دیگر ویژگی های این سیستم عامل می توان به امکان Live اشاره نمود که با این امکان نیازی نیست که شما حتی آنرا روی سیستم خود نصب کنید، فقط کافیست تا آنرا روی یک سی دی یا فلش ذخیره کنید و سپس آنرا اجرا نمایید.

mohammad بازدید : 18 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
کتاب الکترونیکی رمان عاشقانه بسیار زیبا و خواندنی قصه عشق برای موبایل
کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی قصه عشق را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها قابل نصب بر روی اکثر گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی می کنند می باشد که در سایت پاتوق یو منتشر شده است.
mohammad بازدید : 22 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
نمایش درصد باتری موبایل iON BatteryTimer v1.05 برای سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵

نرم افزاری که برای شما تهیه کرده ایم iON BatteryTimer نام دارد . این نرم افزار قادر است درصد باتری و همچنین زما ن اتمام آن را نشان دهد .از ویژگی مهم این نرم افزار به فارسی بودن آن می توان اشاره کرد و برای گوشی های سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ ساخته شده است. هم اکنون میتوانید از سایت نمایش درصد باتری موبایل iON BatteryTimer v1.05 برای سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ دریافت کنید.

mohammad بازدید : 18 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

نرم افزار خاطره نویسی ، مدیریت خاطرات و عکس های شخصی با Chrysanth Diary 4.3

Chrysanth Diary نرم افزار خاطره نویسی شخصی می باشد که می توانید خاطرات و عکس های شخصی خود را در آن مدیریت و نگه داری کنید این نرم افزار به شما برای نگه داری لحظات خاطره انگیز روزانه زندگی کمک خواهد کرد. Chrysanth Diary به همراه ویرایشگر WYSIWYG شبیه به MS WORD 2010 ارائه شده است و حتی کاربران تازه وارد می توانند به آسانی به خاطره نویسی بپردازند. ویژگی ها WYSIWYG قوی برای فرمت بندی متن ها مدیریت آسان خاطرات و تصاویر پشتیبانی از دستگاه های قابل حمل.

mohammad بازدید : 19 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

نرم افزار آناتومی بدن انسان Universal Breathing: Pranayama آندروید

با کمک Universal Breathing:Pranayama به اعماق بدن انسان سفر کنید. این نرم افزار همانند یک معلم زیست شناسی به تشریح اعضای بدن میپردازد و به صورت عملی به شما نشان میدهد. همچنین عکس العمل بدن را در اتفاقات مختلف بررسی میکند و نتیجه را به شما نشان میدهد. برای مثال نشان میدهد که وقتی یک ضربه به دست شما برخورد کند، چه اعمالی انجام میشود که شما احساس درد کنید.

 دانلود در ادامه مطلب

mohammad بازدید : 17 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مجموعه ای از ۵۵ والپیپر با کیفیت از خوردهای اسپورت و زیبا برای شما عزیزان آماده شده است که بسته به سلیقه ی خود از آن‌ها می توانید در اموری مختلف بهره ببرید . فرمت این تصاویر JPG بوده و با داشتن ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و کیفیت اچ دی ، می توانید به راحتی در هردسکتاپی از آن ها استفاده نمایید .

 

Beautiful Super Cars HD Wallpaper 55 والپیپر دیدنی و با كیفیت از خودروهای مدرن Cars HD Wallpapers

 

 

password 55 والپیپر دیدنی و با كیفیت از خودروهای مدرن Cars HD Wallpapers پسورد فایل: www.downloadha.com

download 55 والپیپر دیدنی و با كیفیت از خودروهای مدرن Cars HD Wallpapers لینک دانلود ۳۳٫۲ مگابایت | لینک کمکی

mohammad بازدید : 14 سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
جایگرینی مناسب برای ریموت دسکتاپ ویندوز Remote Desktop Manager 6.1.7.0
Remote Desktop Manager 6.1.7.0 - نرم افزاری است که از آن برای مدیریت و اتصال به Remote Connection و Virtual Machines استفاده می شود . جایگزینی شایسته و مفید برای ریموت دسکتاپ کانکشن ویندوزهای مختلف است که امکانات بسیار بیشتری را در اختیار شما می گذارد . با این برنامه ی کابردی میتوانید برای اتصال راه دور به Microsoft Remote Desktop, Terminal Services, VNC, LogMeIn, Team Viewer, Ftp, SSH, Telnet, Dameware, X Window, VMware, Virtual PC, PC Anywhere, Hyper-V, Citrix, Radmin, Microsoft Remote Assistance, Sun Virtual Box  و غیره استفاده کنید .

تعداد صفحات : 33

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 392
  • بازدید کلی : 9,593